tisdag 8 december 2015

Mycket läsande och skrivande

De senaste dagarna har jag försökt sammanställa allt jag lärt mig och tagit till mig om cancer och giftfria behandlingar. Jag kommer att lägga ut det här på bloggen när jag är klar, vilket förmodligen blir i morgon.

Jag har haft en bra dag idag men har varit trött. Måste verkligen få till det där med att gå oxh lägga mig i tid! Att det ska vara så svårt. Jag vet ju hur viktigt det är med en lång sömn och jag orkar inte ta mina promenader när jag är trött och seg, vilket heller inte är bra att hoppa över. Får ta mig i örat och skärpa mig!

I dag när jag skulle åka till jobbet hörde jag en katt jama utanför. Såg henne inte först men hittade henbe sedan här:
Det tog mycket emot men jag var tvungen att åka till jobbet då jag hade ett möte. Jocke slutade tidigare och när han kom hem var katten nere på marken igen. Hon hade tagit sig ner för egen maskin och verkar helt oskadd, tack och lov.
Det var skönt att det gick bra och jag skulle ju önska att hon lärt sig nåt av det här, men det är nog inte troligt :-)

God natt och sov så gott ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar