lördag 12 december 2015

Reaktion i ansiktet

I morse tog jag som vanligt mina vitaminer av b,c,d, k, Q10, omega3, jod, zink och en drink chaga med mariatistel, gurkmejapasta och kokosolja. Tar detta varje morgon utan undantag. Åt idag oxå keso blandat med linfröolja (usch), kaffe (!) och proteinmacka med grönsaker. Fick en kraftig reaktion i ansiktet, som blev rödmosigt och började hetta utav attsingen ochsticka som tusen nålar. Efter ca 5 min avtog det lite men känns fortfarande nu också, en timme senare. Ingen fara för allergisk reaktion som påverkar andningen iallafall. Undrar ju vad det är, vad kroppen reagerar på. Det enda jag tillförde extra idag var att jag hade lagerblad och kryddnejlikor i chagateet.....ja ja, får göra om proceduren i morgon och se om det blir samma reaktion.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sparka igång dagen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar