onsdag 2 december 2015

Tagit det lugnt idag

Idag har det inte varit många knop inte. Har jobbat hemifrån, fått mycket gjort på det sättet vilket känns skönt, men det har inte krävt mer ansträngning än att sitta i soffan med datorn i knäet. Och det har funkat riktigt bra :-) Har ont i dag med men tycker det känns lite bättre. I går kväll var det rent ut sagt förjäkligt. Jag har skickat förfrågningar till personer som kanske kan hjälpa mig, alternativmedicinska personer. Bland annat en läkare i Göteborg som heter Erik Enby. Han blev fråntagen sin läkarlegitimation för flera år sen för att han inte följde den traditionella skolboken. Det finns massor att läsa om honom på nätet och att lyssna på, på YouTube. Jag mailade honom och han svarade att jag skulle ringa, vilket jag gjorde. Jag får komma till honom redan nästa vecka om jag vill, men jag behöver fundera lite. Han hade svårt att tala om vad han kan göra för mig och då blir jag lite återhållsam. Det är ju inte gratis direkt och jag vill veta vad jag får för pengarna, eller åtminstone vad han tror att han kan göra för mig. Jag ska fundera och söka lite mer om honom så bestämmer jag mig sen. "Det brinner ju inte i knutarna", som han sa :-)

Har även vänt mig till en kille i Västerås som håller på med Kinesiologi. Berättat min historia och bett om en återkoppling om vad han tror att han kan hjälpa mig med, om han tror att han kan det. Så får vi se vad han svarar.

Nu har vi klarat av ridning hos Angelica idag. Jag satt inne i värmen och hade det bra medan Emelie och hennes kompis höll på att frysa ihjäl. Nu bär det av hemåt för att få lite mat i magen :-)

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar