tisdag 15 december 2015

Långledig

Idag går jag på ledighet i massor av dagar känns det som. Jag älskar mitt jobb men nu ska det bli skönt att vara ledig och vara hemma. Ska mysa med familjen, ta hand om min kropp och försöka vara ute lite mer än jag brukar. Jag ska gå in för att verkligen satsa på min läkning, vila mycket, promenera, äta rätt, lägga mig i tid osv. Hoppas på lite snö snart så det lyser upp i mörkret. Älskar snö och vill ha massor, massor! En jul för några år sen hade vi snö upp till låren här på tomten. Vi grävde ur en plätt, tände en brasa och satt på dynor runt elden och drack varm glögg. DET var hög mysfaktor! Ja, som sagt, hoppas det blir mycket snö snart. Så här dåg det ut hos oss för tre år sen. Visst ser det härligt ut? :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar