torsdag 3 december 2015

Bättre i kroppen

Smärtan i huden är i te borta men bättre. Känner mig oxå lite piggare. Skönt att börja könna mig på banan igen :-) Hoppas det håller i sig ett tag nu. Ska nog avvakta med dr Enby ett tag då jag inte blir klok på vad han kan göra! Han kan bevisa att jag har svamp i blidet, men sen då? Ja hsn kan ordinera mig en jäkla massa hälsokost, viljet jag redan äter då det sprutar ur öronen :-) Nä, jag avvaktar med den doktorn.

Däremot ska jag nog boka in en tid hos kinesiologen. Han verkar duktig, seriös och är tydligen populär. Han kan ta reda på vilja belastningar som finns i kroppen och vad kroppen behöver. Han har fått riktigt bra vitsord från en tillförlitlig källa så jag ska satsa på honom :-) Tack Jenny ❤️

I kväll har vi varit på 13-års kalas. Jesper fyller år och det bjöds på smörgåstårta. Rena tortyren, men jag tog en rejäl bit och skrapade av fyllningen! Är det kalas så är det :-)

Nu ska jag släpa med mig gubben ut i spabadet. Blir grukmeja- och ingefärste med kokosolja till det! (Istället för whiskey) :-)  

I helgen ska jag få rå om Amanda ❤️ Längtar ❤️

Carpe Diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar