måndag 23 oktober 2017

Tjuren vid hornen

Idag har jag tagit tjuren vid hornen och låtit bli att ta tabletter. Mår skit i kroppen men det är uthärdligt. Annars hade jag tagit. Tanken var att jag skulle dra ut på morgontabletten så länge som möjligt så att det blev tajmat att ta den senare när jag ska sova. Men jag tyckte att det gick så pass bra att vara utan så jag tog aldrig någon. Nu när det börjar bli kväll har jag riktigt ont i kroppen men jag ska försöka härda ut. Hoppas att detta är över på ett par dagar, det borde det vara. Får se hur det går att sova sen. Kanske blir tvungen att ta en i natt, men jag hoppas det går bra.

Idag har jag i princip legat i soffan hela dan, då värken kroppen gör att jag helst inte gör så mycket. På eftermiddan höll jag dock på att bli tokig av tristessen så jag gick ut. Tog en snabb promenad runt Ljömsebo och höll sen på lite på tomten. Det finns hela tiden mer att göra, fast jag tyckte vi var klara 😊, men nu är det inte mycket kvar iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar