måndag 2 oktober 2017

Kur 2, behandling 6 - livet återvänder

Så, nu är det gjort för denna gång med. Allt löpte på bra och som det skulle. Sov inte en blund under behandlingen fast jag var jättetrött.

Var till Sandra och barnbarn en stund efteråt ❤️ Goaste ungar ❤️❤️❤️ Behövde verkligen den dosen, även om jag hade velat vara kvar längre. Får se till att snart få en dos till 😊

Fortfarande ont i kroppen. Svettas kopiösa mängder ibland, fryser ibland. Jag måste komma ihåg att det är nyligen som jag låg i sängen cs 22 timmar per dygn, under flera veckors tid! Det tar på krafterna det med, att inte röra sig. Kroppen blir som förtvinad..... fel ord kanske.....musklerna blir orkeslösa, orkar inte bära riktigt. Där hjälper ju cellisarna till också och gör musklerna svaga. Kroppen behöver startas om helt enkelt och det får ta lite tid. Det är skönt att känna att jag är på gång iallafall. Flera personer jag träffat säger att jag mer och mer börjar likna mitt riktiga jag. Senast sa Sandra det idag, att jag börjar bli mig själv igen. Det känns skönt att höra att det syns utåt också. Blir som ett kvitto😊. Vågen fortsätter nedåt vilket känns UNDERBART HÄRLIGT! Smärtan över levern och i sidan är nästan borta också 😊.


LIVET ÅTERVÄNDER 🙏

CARPE DIEM ❤️

6 kommentarer:

  1. Skönt att det är på väg mot bättre hälsa för dig. Jag känner precis igen ditt mående från när jag hade infektion i tarmfickorna och hjärtsäcksinflammation, båda gångerna blev jag inlagd och var så fruktansvärt trött efteråt. Fick ta det lugnt men livsandarna återkom så sakta. Känner igen att man vill bli stark och som vanligt på en gång men det fungerar inte så. Mitt råd är att ta det lugnt och flera korta små promenader istället för längre t ex. Var snäll mot dig själv nu. Kram//Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ullis. Ja jag ska ta det lugnt och inte fresta på för mycket. Kram ❤️

      Radera
  2. Vad roligt att läsa Carina! Jag hoppas att krafterna kommer tillbaka så att du kan vara mer aktiv och göra det du gillar. Kram /Annika 🍁

    SvaraRadera
  3. Underbar läsning kära vän. Tror och hoppas innerligt att det vänder för dig!!!
    Stor kram så här på en grå, grå tisdag
    /Kia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och kram till dig Kia, från ett uppklarnande Ljömsebo 😊❤️

      Radera