onsdag 8 februari 2017

Min behandling februari 2017

Tillskott och aktiviteter

Morgon
C-vitamin Liposomalt 30 ml
1 dl Ingefärsshot med citron och vitlök, 1 msk gurkmeja, 1 tsk svartpeppar, 1 msk linfrön
MSM 8 krm

Torrborstning för lymfsystemet
Övning för armen med lymfödem inklusive 5 x 2 djupandning
Promenad ca 30 min

Magnesium 520 mg
Maskrosextrakt 600 mg
Kollodialt silver 1 msk
Lugols jod 2 droppar
D3-vitamin 20 000 ie
Zink 40 mg zink/B 6 5 mg
Selen 200 ug
B12 2000 mcg /Folsyra 1000 mcg
K2- vitamin 91 mcg
Q10 30 mg
Omega3 2 st
Vetegräs 2 tsk
Chlorella 2 tsk
CBD-olja 7 % 15 droppar
Silveraxtinktur 1 tsk
Chagatinktur 1 tsk
Mariatisteltinktur 1 tsk
Chagathe 2 dl med 2 msk kokosolja

Frukost: I huvudsak Hemgjord kefir (någon gång naturell yoghurt) 2-3 med hallon, grantatäpple, blåbär, chiafrön och kanel, eller någon gång 2 ägg med smör, eller sällan LCHF- rostbröd 2 skivor med smör och grönsaker
Lunch / Middag
Övning för armen med lymfödem inklusive 5 x 2 djupandning
Budwigblandning: 4 msk keso mixas med 2 msk linfröolja
Kollodialt silver 1 msk
C-vitamin Liposomalt 30 ml
Grönt the eller Pau D'arco the

Lunch och middag: I huvudsak grönsaker, fisk, kyckling/höns, Ibland mozarella eller fetaost, ibland vita bönor, kikärtor, råris, kikärtspasta, någon gång rött kött, ibland fröknäcke, mjukost,

Kväll
Övning för armen med lymfödem inklusive 5 x 2 djupandning
Budwigblandning: 4 msk keso mixas med 2 msk linfröolja
Magnesium 520 mg
Maskrosextrakt 600 mg
Kollodialt silver 1 msk
Mariatisteltinktur 1 tsk
CBD-olja 7 % 15 droppar
Chagathe 2 dl med 2 msk kokosolja
C-vitamin Liposomalt 30 ml

2 kommentarer:

  1. Hejsan
    Jag följer ungefär samma diet som du, men började min egenbehandling relativt nyligen. Jag är nyfiken på om du sett något resultat som går att härleda till kosten.

    SvaraRadera
  2. Hej
    Det är svårt att säga vad som gör vad och vad som har effekt eftersom jag tar och gör så mycket olika saker. Det jag med säkerhet kan säga om kosten är att jag gick ner 35 kg och mådde betydligt bättre av det! Jag har hållt ungefär samma kost hela tiden och resultaten på röntgen har varierat. Tumörerna i skelett och lever har aldrig ökat sen juli 2015 då jag fick diagnosen men det har tillkommit på andra ställen. Nu har har inte varit helt strikt i längre perioder ska tilläggas. Men när jag tittar tillbaks så visst ser jag ett mönster, att ju mer strikt jag har varit, desto bättre resultat på röntgen!
    Efter de första ca 8 mån hade jag bäst resultat och då var jag mest strikt. Då började jag också med alla tillskott och preparat så det kan ha varit verkan från dem också som bidrog. Kram och lycka till

    SvaraRadera