tisdag 14 februari 2017

Alla ❤-ans dag

Igår var jag extremt trött efter behandlingen. Kortisonet har definitivt inte någon uppiggande effekt på mig längre. Både på gott och ont. När jag blev pigg av det hade jag jättesvårt att sova ett par nätter men var å bara sidan extremt pigg på dagarna och fick en del gjort. Nu när jag är trött sover jag bättre. Somnade i soffan kl 20 igår och efter att ha bytt till sängen låg jag vaken en stund men somnade snabbt om och sov gott hela natten. Är lite trött idag men inte mer än vanligt. Den där energin som jag hade ett tag, att jag vaknade tidigt varje morgon och var pigg, har gått över sen en tid tillbaka. Nu för tiden är jag nog mer "normalt" morgontrött/pigg. Vaknar av klockan, snoozar fem minuter men känner mig färdigsoven när jag kommer upp. Precis som jag vill att det ska vara. Så känner jag mig även nu efter behandlingen. Idag är jag nog lite tröttar än igår men jag mår bra. Kaffet smakar lite blaskigt men hittills är det det enda jag känner av biverkningar. Hoppas det håller i sig!

Idag är det alla hjärtans dag! Ett påfund som jag tycker är ett hysteriskt jippo som gått överstyr. Att visa kärlek och uppskattning kan man göra vilken dag som helst men om man nu vill uppmärksamma alla ❤-ans dag räcker det med en fin gest som detta:

Från Amanda till mig och Jocke. Innehållet är personligt och fick mormor att gråta en skvätt ❤ 

Från Emma ❤
Från Alice ❤

 
Ovanstående gäller naturligtvis INTE Jocke! Han behöver vara med och öka på handelns intäkter så klart! Många dyra presenter, blommor, god mat och en resa till varmare breddgrader vore väl en fin gest :-) :-) <3 p=""> 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar