söndag 26 februari 2017

En bra helg

I lördags var vi ute på sjön och åkte skridskor i det underbara vädret! Emelie och Amanda åkte i över en timme och tyckte det var jättekul. Till och med jag åkte skridskor! Jocke provade sina långfärdsskridskor men det var för mycket snö på isen för att kunna åka ordentligt. En jätte mysig dag hade vi. ❤

Idag var vi först in till Västerås då Amanda hade sin dans. Jocke har grejat med köket och det börjar bli färdigt nu. Det blir riktigt fint! Sen städade vi. Efter allt slipdamm behövdes det en rejäl rengöring så det blev en ordentlig vårstädning! Vi blev inte riktigt färdiga men det var skönt att få det gjort det som hanns klart! På kvällen grillade vi revbenspjäll. Jag åt lite jag med då det var ekologiska, helt obehandlade revben från Angelica och Roger. Gott var det! 

Denna skickade Owe till mig och den talar sitt tydliga språk. Viktigt att tänka på. Jag tror att det verkligen stämmer. Är helt övertygad om det.

Vi har haft en bra helg med blandad kompott av att mysa, umgås, må bra och få en massa gjort hemma! Det känns riktigt gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar