onsdag 1 februari 2017

Djupdyker i protokoll

I dag har jag ägnat hela dagen till att läsa, läsa och läsa. Jag har gått igenom massor med sidor på nätet om alternativa metoder, har kopierat, klistrat in och spart för att läsa igenom allt sen. Hittade jättemycket intressant, mycket om metoder jag redan känner till men med djupare förklaringar. Ska bli jätteintressant att läsa.

Jag ska sammanställa den information jag har och lägga upp som länkar här. Har roat mig med att översätta allt material från engelska till svenska men behöver gå igenom och korrigera i texten. Viktigt att översättningen blir rätt.....

Nu ska jag försöka få min skönhetssömn, det kan behövas 😂
God natt och sov så gott ❤

3 kommentarer:

  1. Det är bra jobbat, ska bli intressant att läsa. Här i Norrköping är det så grått och trist men jag tog i alla fall en rejäl promenad idag. Blev så himla sugen på korv stroganoff så det fick det bli idag. Jag brukar verkligen äta korv så jag vägrar ha dåligt samvete. Hoppas magen håller sig lugn Carina och att du har en bra dag.//Ullis

    SvaraRadera
  2. Nä varför ska du ha dåligt samvete? Du äter väl vanlig husmanskost Ullis? Jag lagade korvstroganof igår dock inte till mig utan till de andra. Själv åt jag torskrygg, supergott 😊
    Magen är ok idag, tack /kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag har förstås ingen anledning att ha dåligt samvete egentligen. Normalt försöker jag undvika att äta processad mat som t ex korv men jäklar va gott det var. Provade Arlas syrade grädde i Stroganoffen och det blev bra. Skulle egentligen ha cytostatikabehandling nästa vecka men väntar på att få komma till läkare för svar på Datortomografin. Det blir cytostatikabehandling först därefter. Jag vill ju inte gärna skjuta på behandlingen men det är bara att acceptera. Har det börjat sprida sig igen blir det annan behandling. Hoppas din behandling går bra och att du får en bra helg.//Ullis

      Radera