torsdag 2 februari 2017

Lite blandat

I dag var jag till Angelica och drack kaffe på FM. Var sen hemma med Jocke som slutade tidigt idag. Jag har haft en formsvacka men nu är formen återställd igen 😊
Ikväll var jag till badhuset och simmade. Simmade i ca 45 min och bastade i 20 min. Det var så underbart skönt men det var lite för mycket folk för min smak. Ska nog försöka simma på dagtid istället när det inte är simlektioner med 3011 ungar 😂. Ja skönt var det ändå, till och med att basta. Jag som inte gillar att basta 😳. Hur gick det här till? Kanske beror på att jag är konstant djupfryst nu för tiden så jag hinner just bara tina upp lite när jag bastar i 20 min 😊. Blev rödflammig med stora blaffor på armarna efteråt vad nu det var. Det försvann sen tack och lov.

I morgon är det behandlingsdags igen. Ogillas att det är en fredag men lika bra att få det gjort. Det känns motigt den här gången. Känner en stark motvilja till att ta cellgifter igen men känner mig lite tvingad med tanke på magen. Den är dock bättre nu men jag tror att jag har vätska som skvalpar omkring. Vi får se hur många doser det blir. Jag har inte hunnit läsa in mig på fastandet ordentligt så det blur ingen fasta till 100 % i morgon. Jag har iallafall ätit minimalt med kolhydrater idag och kör samma i morgon. Till nästa omgång tänker jag mig att fasta på riktigt.

Nu ska jag knyta mig. Är riktigt trött i både kropp och själ och har en fruktansvärd klåda i ögonen. Det kliar så jag blir tokig! Har fått för mig att jag reagerar på katthår men jag vet inte. Har fått utslag runt ögonen med 😳. Ja är det inte det ena så är det det andra 😂. Får se om klådan och utslagen blir bättre av kortisondosen i morgon.

Sov gott mina vänner ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar