måndag 20 februari 2017

Behandling idag

Sitter i taxin på väg till sjukhuset och behandling nr 12. Har ätit proteiner och fett idag och mycket lite kolhydrater. Inte fasta, orkar inte det riktigt. Kanske senare.
Känns tungt idag.... både på grund av behandlingen som jag känner motstånd till men också för att det är rörigt runt omkring mig på olika sätt. Känner en stor frustration, uppgivenhet och oro och känner att jag snart måste fatta ett beslut för att värja mig! Livet pågår..... ibland med mer friktion än man vill och klarar av. Är så väl medveten om att all slags stress utgör ett hinder för min läkning men det är svårt att värja sig från livet! Det pågår som sagt.

Har väntar på nytt besked från SOS då jag uppdaterat min hälsostatus. Hade hoppats på positiva besked men fick nej igen 😕. Bara att vänta några veckor till och ansöka igen....nu börjar det gå så långt in på våren så nu blir det iallafall ingen resa så långt bort utan blir Europa, om det blir.

Nä nu ska jag fokusera på vägen. Vinglig och ryckig bilfärd med en dunderförkyld chaufför 😳. Ja ja, tur jag vräker i mig C- och D vitamin 😂.

2 kommentarer: