onsdag 8 februari 2017

En skön dag

Idag tog jag en promenad på nästan 40 min i solen. Friskt men jätteskönt! När jag kom hem bryggde jag kaffe och tog med kakor (sockerfria såklart :-) ) och gick och satte mig i gläntan vid hästhagen! Satt i solen i nästan en timme. Lyssnade på fågelkvitter, njöt av solen och värmen den gav. Nu längtar jag verkligen efter våren!

Roade mig sen med att göra om lite på bloggen och la upp lite länkar om alternativmedicin. På kvällen var jag till Owe och fick välbehövlig healing.

Vi fick sålt vår gamla Punto idag. Vi hade tänkt att skrota den så det kändes helt ok att få 2200kr för sen. Killen som köpte den ringde dock efter en timme och sa att motorlampan börjat lysa så han ville komma tillbaka med bilen. Jocke förhandlade så han nöjde sig med att få tillbaka 700kr. Sååå kan det gå 😂!


"När du vill vara dig själv för en stund" ☀️😊


Willow njöt också av solen idag!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar