söndag 31 december 2017

Och dom fortsätter idag med

Firade Emelie i morse med frukost på sängen och paket. Tänk att hon är 14 nu min minsting! Tiden går så fort och jag skulle vilja stanna upp och bara njuta av allting. Men det är svårt att njuta av nån tillvaro just nu. Har så ont i magen 😩. Får kramper emellanåt som går ut i ryggen. Känner mig sjuk, som om jag har feber.....jäkla skit säger jag. Inte riktigt så här jag tänkt mig. Avvaktar till i morgon och har det inte blivit bättre får jag ringa sjukhuset.

Jocke har fått tagit hand om allting idag. Från kaffe och fika till middag i kväll. Han har klarat det galant men han börjar nog bli mör. Själv har jag legat i sängen och bara släpat mig upp när det är mat.  Konstigt nog kan jag ära men mår illa när jag är upprätt. Märkligt. Så här har det inte varit efter en tappning förut vad jag minns, men så säger jag varje gång säger Jocke, så jag vet inte.

Jag har inte avgett något nyårslöfte på flera år men i år ska jag göra det. Jag ska lova mig själv att vara rädd om mig. Att inte utsätta mig för sånt dom får mig att må dåligt. Jag ska verkligen börja värna om mig själv helt enkelt. Ego? Nej det ens utesluter inte det andra. Man kan inte älska och ge till andra om man inte tar hand om sig själv!

Önskar er alla ett Gott Nytt År! 💫❤️💫

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar