onsdag 27 december 2017

Födelsedagsfirande

I dag fyller maken år. Hela 48 😊. Han jobbade hela dagen och sa ifrån all uppvaktning, förutom från oss då 😊. Vi överraskade med sång och paket när han kom hem, smörgåstårta och vin! Det blev en mysig och gemytlig kväll.

Jag och Amanda var till Sala och uträttade lite ärenden. Var sen till Angelica och Roger och Amanda fick julklappar och vi fikade. Trevligt 😊.

Idag kändes faktiskt magen bättre! Jag hade inte ökat i vikt och magen kändes inte alls lika stind och svälld. Jag ringde aldrig sjukhuset idag, får se om jag kommer ångra det :-/.



5 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att magen håller sig lugn. Hur har du med smärtorna?//Ullis

    SvaraRadera
  2. Inga smärtor, förutom i ryggen som vanligt.

    SvaraRadera
  3. Bra att smärtorns minska. Illa nog med ryggont det vet jag.//Ullis

    SvaraRadera