fredag 15 december 2017

Läget

Igår mådde jag ganska bra när jag vaknade och på förmiddagen. Fick besök av mamma och Birgitta och under tiden vi satt och fikade började känna av magen allt mer. På eftermiddagen hade jag ganska ont, ungefär så som jag brukar få efter en buktappning. Började också känna av behandlingen allt mer. Så, inget konstigt egentligen bara det att det var en fördröjning mot hur det brukar vara.

Idag har jag haft besök av faster Suss. Mycket prat och lite fika blev det. Magen gör sig påmind idag med. Känns ungefär som igår. Är extremt trött, har dåligt med ork och energi. Ska passa på att vila nu innan familjen kommer hem. I morgon ska vi brottas med alla julklappsköpare så det gäller att vila upp sig ordentligt :-)

Ha en trevlig kväll <3 br="">

5 kommentarer:

  1. Jobbigt med magen, trist att det blir så. Förhoppningsvis är det bättre nu. Själv har jag varit på jobbet och fikat. Därefter till Linköping för att träffa tre andra kvinnor drabbade av spridd bröstcancer, vi åt en god lunch. Det
    Var trevligt men nu är jag trött//Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som du haft en trevlig dag Ullis, kul 😊. Du får ta igen dig nu och samla ihop ny energi ❤️❤️❤️

      Radera
  2. Hej, skickade en kommentar tidigare som jag ej kan se.... Trist att du redan krånglar med magen. Hoppas att det inte blir värre utan att det vänder. Ta det lugnt i julruschen! Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hittade ett meddelande från dig i skräpkorgen som jag publicerade nyss, det kanske är det du menar? Ibland hamnar meddelanden från dig där, ingen aning om varför men jag försöker hålla koll och flyttar dem 😊
      Ja det är både tråkigt och jobbigt med magen. Nerver ending story känns det som!
      Kram

      Radera
    2. Det viktiga är att meddelandet når dig! Kram!

      Radera