onsdag 6 december 2017

Hemsk natt

Det har inte blivit mycket sömn i natt. Har nog haft riktigt hög feber. Var upp kl 03 och värmde på vetekudden igen då jag hade frossa så hela jag skakade. Har haft riktigt ont i armen, och ryggen och revbenet så det har hållit mig vaken större delen av natten. Nu är jag lite orolig över att det inte blir någon buktappning idag. Ringde sjukhuset i morse för att fråga men fet fanns ingen läkare att fråga så dom tyckte att jag skulle komma ändå. Får se nu då hur det blir. Hoppas dom har ett svar att ge när jag får komma in på rummet. Om det ska tappas behöver jag premedicineringen nu för att den ska hinna verka. Jag får ta morfin själv utifall.....den är iallafall bättre än stesoliden jag får. Den tycker jag inte har någon effekt alls.

Vill bara dra täcket över huvet nu. Väck mig när allt är över. När cancern är borta och jag är frisk och stark. Inte innan, tack. Gud vad jag längtar efter mina barn ❤️. Mina fina goa ungar, som jag älskar så högt. Och mina fina barnbarn ❤️. Saknar dem så det värker i hjärteroten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar