måndag 29 februari 2016

Vår i luften

Idag var det verkligen härligt väder. Jag, Amanda och Angelica var ute och promenerade här på området på förmiddan. Var ner till hästarna och gav dem lite morötter. Jag satt ca 1/2 timme i solen sen och på em kände jag sen att det sved i ansiktet. :-) Härlig känsla och ett tecken på att vi är på bäg mot våren!!! :-)

Har känningar i kroppen att set är nåt vajsing igen. Svullen, trött, ont i muskler och mår lite illa mest hela tiden. Får vågor av kallsvettningar så jag behöver sätta mig. Yrsel har jag med. Hoppas det inte blir värre, typ magsjuka eller nåt sånt tok, det orkar jag inte med! Hoppas på nåt snabbt övergående såklart :-) Kanske sviter av kosten i helgen?

Tre veckor kvar till röntgen! Känns som en evighet. Får förmodligen inget svar förrän en bit in i april då det är påsk i slutet av mars. Denna eviga väntan.....

Artikeln i Sala Allehanda, vad tyckte ni om den? Många skrev till mig på facebook och tyckte det var en stark berättelse. Det kändes MYCKET konstigt och märkligt att se och höra sig själv så där! Kändes inte som jag på nåt sätt :-) Det var lite kul ändå och det kändes viktigt att få det sagt. Nu har jag lagt IVO och den delen av mitt liv på hyllan. Klar med det och tänker inte lägga energi åt att vara bitter eller arg. Gjort är gjort, IVO har sagt sitt och läkaren insåg stt han gjort felbedömningar. Hoppas det gagnar andra i framtiden.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar