fredag 19 februari 2016

I torsdags

var jag på jobbet och "hälsade på". Det var riktigt kul att träffa kollegorna, att bli lite up to date och att prata av mig lite. Tig en lång powerwalk med Pamela och det var så skönt! Jag känner att jag fortfarande behöver jobba hemifrån då jag svajar mycket både psykiskt och känslomässigt men det var riktigt skönt att vara på jobbet några timmar! Jag är så glad att jag har den här förmånen att få och kunna göra det jag tycker är roligt och som jag brinner för, även om det är i en annan form än tidigare. Det betyder mycket för mig och det känns förstås också bra att det jag gör och presterar är uppskattat! Win/win :-)

På eftermiddagen hade vi städdag här hemma. Vi fejade lite extra då Sala Allehanda skulle komma på besök på fredagen!

1 kommentar:

  1. Miss you at work
    Men unnar dig så väl rekreation ❤
    Pöss på dig

    SvaraRadera