fredag 5 februari 2016

Trerätters


Min man bjöd mig på mat i kväll. En meny i Carinastyle :-) Han är så omtänksam ibland! Han vill testa nya recept för att underlätta för mig och för att inspirera mig. 

Förrätten bestog av gurka som han gjort skålar av, en sås på naturell yoghurt med hackad citronmeliss och på toppen räkor och citronmeliss. Visst är den fin? Och det var jättegott! Han kan han min älskade make ❤️

Varmrätten! Zucchinipasta med tomatsås, lök,vitlök och pirri pirri, toppat med basilika! Ja det var lika gott som det ser ut! Perfekt tillagad zucchinipasta! Vilken mästerkock jag har till man :-) ❤️


Efterrätten bestog av en smoothie. Den innehöll yoghurt naturelle, jordgubbar, kanel och vatten. Jättegod den med!
Det var en utsökt trerätters middag, tillagad och serverad med klass! Tack Jocke ❤️ ❤️ ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar