måndag 22 februari 2016

Helgen

har gått i förkylningens tecken men den har även innehållit mys med barn och barnbarn. Amanda var hos oss lördag till måndag morgon och Natalie och hennes Emil var här lördag till söndag. Jag kände mig inte jättepigg men höll mig på benen för det mesta. Jag drack citron och kollodialt silver både fredag kväll och hela lördagen, men det hjälpte föga. Nå ja, nu känner jag mig piggare och näsan börjar känna lukter igen. :-)

Var till Ola idag på fm och fick resonansbehandling och har sedan jobbat så gott som resten av dagen, fram till nu ikväll. Nu är det snart Farmen och därefter tack och god natt :-) I morgon är en ny dag med nya möjligheter. Ska försöka komma igång med mina promenader igen nu när jag känner mig piggare.

Trevlig kväll på er. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar