tisdag 2 februari 2016

Tack för enorm feedback

Efter min statusuppdatering på facebook igår, både på min egen sida och i grupper relaterade till hälsa på olika sätt, blev responsen enorm! Jag fick flera hundra meddelanden sammantaget från olika personer, både på facebook och på Messenger, i mailen och även några här på bloggen. Det är så klart jättekul att få respons på det jag skriver och framför allt ger dig mig styrka och kraft att fortsätta med det jag gör. Jag skulle ju ljuga om jag påstod att jag inte tvivlar ibland på mitt val, att det sitter en liten djävul på min ena axel som säger att jag är naiv som tror på det här, att jag lurar mig själv osv. Men efter alla underbara kommentarer och meddelanden blir jag så stärkt i att det jag gör faktiskt är rätt! Ja, resultaten talar ju för det också men det känns så overkligt på något sätt, att det faktiskt händer! Att det funkar!

Sen jag gav mig in på den här vägen, har jag upptäkt en helt ny värld och jag har fått kontakt med så många nya underbara människor. Alternativmedicin och behandlingar har för mig varit främst healing, zonterapi och kinesologi men det var ju bara toppen av ett isberg! Jag har varit skeptisk mot mycket, och är det till en del fortfarande men ju fler människor jag kommer i kontakt med så inser jag allt mer att mycket faktiskt fungerar, på riktigt. Och alla dessa människor som har så stort hjärta och vill hjälpa, är helt outstanding! Många lägger ner enormt mycket tid på att på olika sätt hjälpa andra, utan någon som helst ekonomisk vinning. Folk man inte känner och aldrig träffat är så enormt hjälpsamma och välvilliga och det är så häftigt att få uppleva detta! :-)

TACK alla ni som finns för mig på olika sätt ❤️ Det är ovärdeligt det ni gör och ger och det hjälper mig verkligen att kämpa vidare. Alla ni som på olika sätt stöttar mig gör att jag orkar kavla upp ärmarna och kämpa vidare!

1 kommentar: