onsdag 17 februari 2016

TFT- hälsan

TFT-hälsan med Ola Björkman vid spakarna, kan jag varmt rekommendera om man är i behov av hjälp och råd kring sin hälsa! Jag har varit hos Ola fem gånger nu och mitt förtroende för honom ökar för varje gång. Ola använder sig av resonansbehandling, vilket innebär att han via ett instrument sänder ut signaler till olika delar av kroppen och kroppen svarar med att sända tillbaks signaler som tolkas av instrumentet. Den visar om det finns belastningar i organen och i såfall i vilken grad. Ola behandlar sedan belastningar genom signaler.

När jag först gick till Ola kändes kroppen stagnerad, trött och jag hade ont i ljumskarna. Efter ett par behandlingar försvann smärtan i ljumskarna. Jag har även haft ont på baksidan av mina knän och även den smärtan försvann. Så gott som helt! Kroppen känns piggare även om jag fortfarande är trött, alltså sömnig.

Ola har även gett mig råd kring kosttillskott och har hjälpt mig att förstå hur olika saker hänger ihop. Ja, som sagt, jag kan varmt rekommendera TFT-hälsan om man behöver hjälp och råd kring sin hälsa! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar