måndag 6 december 2010

Kroppen protesterar igen

Efter att ha känt att kroppen blivit allt piggare och jag orkar allt mer, har blytyngderna återvänt igen. Har mycket sämre ork i musklerna och har ont igen, både i leder och muskler och fötter och fingrar är svullna. Jag tror inte att jag har överansträngt mig, jag har tagit mina promenade men jag har inte utsatt kroppen för påfrestningar. Trodde att det här var över nu men tydligen inte. Jag märker på min psoriasis okså att kroppen inte mår bra. Suck....Jag vill vara PIGG och full av energi!!!

2 kommentarer:

  1. Jag känner likadant, ont ont ont och det är frustrerande, man vill vara pigg nu...
    Hoppas din värk släpper snart.

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Det tar tid innan kroppen har återhämtat sig och de tunga benen försvinner, visst är det frustrerande. På något konstigt sätt lär man sig att leva med det, önskar självklart att det släpper snart. Du är en kämpe, du är fantastisk!
    kram

    SvaraRadera