tisdag 28 december 2010

Ett par dagar i stugan

I söndags åkte jag och familjen till stugan. Jag och Jocke var dit på juldagen för att skotta snö och sätta på värmen så att det skulle vara varmt när vi kom på söndagen. Och det var jätte varmt och gott. Det har kommit massor med snö och det blir så härligt där. Lite snöbilder:

Min älsklingsplats i kvällssolen på sommaren......fast just nu inbjuder det inte att sitta där direkt :-)

 Ja, gissa vad det här är??? Jo, det är ett tält. Inte heller så inbjudande just nu :-) Undrar om det går att få det beboeligt igen? Faktum var att det hade möglat så vi är tyvärr tvugna att kasta det ändå, därför står det kvar. Ja, slarvigt att inte ha fått ner det innan vintern, jag vet :-)
 Min dotter Helen och hennes pojkvän Petri kom och hälsade på. På kvällen tände vi facklor och en eld......
och släppte iväg luftballonger. Jättemysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar