tisdag 28 december 2010

Boggteman och bloggande

Jag har bestämt mig för att sluta skriva bloggteman. Det var inte så roligt och inspirerande som jag trodde. Det känns som att jag ska skriva bara för att skriva och då kan det vara för min del. Men jag fortsätter att skriva inlägg lite då och då som tidigare, iallafall ett tag till. Jag började ju blogga för att ha en ventil när jag blev sjuk. Min tanke har hela tiden varit att skriva av mig under sjuk- och behandlingstiden och när jag sen är frisk så slutar jag blogga. Och det är så jag tänker fortfarande. Jag kommer att fortsätta blogga fram tills att jag är i gång med mitt friska liv och kommer igång att jobba ordentligt. Så, det tar ett tag till.

2 kommentarer:

  1. Bra. Rätt tänkt. Om det inte känns rätt ska man sluta. Jag har klarat av alla 30 teman och var, uppriktigt sagt, less, på slutet. Åter nu till samma gamla oplanerade bloggande som tidigare. Bäst så!

    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej och god fortsättning, Jag startade också min blogg för att skriva av mig, informerade vänner och bekanta om den så dom kan vara uppdaterade (om dom ville) på så sätt kan vi lägga vikt på glädjeämnena i livet när vi träffas. Tror att jag kommer att ha bloggen så länge det händer nåt i mitt som har med cancern att göra. Hoppas dina strålningar går bra, själv börjar jag bli lite öm i skinnet. Sköt om dej.

    SvaraRadera