lördag 25 december 2010

Julafton

Julafton firade vi hos min bror och hans familj. Det var en trevlig och mysig kväll med god mat, tomte och julklappar, lek och sång. Så jättetrevligt. Och det bästa av allt var att ha sina nära och otroligt kära omkring sig :-) Jag slogs under kvällen av en så stark känsla av glädje och tacksamhet över vilken fin familj jag har och att jag har turen att ha dem nära mig. Att jag får vara kvar, att dom får vara kvar.....Ja, det blev faktiskt lite djupa tankar men dom var inte tunga, bara starka. Min kära brorsdotter Mikaela hade skrivit en så fin skrift till mig som hon ramat in och jag blev så otroligt rörd. Hon toppade sen kvällen genom att sjunga Hallelulia för oss och det var så jätte jätte fint. Min älskade son och bror spelade gitarr till henns sång och även dom var otroligt duktiga.

Snälla Tomten kom med många paket :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar