söndag 20 juni 2010

Så var helgen slut

Har haft en skön helg. Har umgåtts med familjen, ätit god mat och haft trevligt. Har mått bra men har varit trött. I dag känns det att tröttheten är mer påtaglig. Får se hur det blir i morgon då kortisonet inte hjälper till längre. Har iallafall klarat mig från illamående och det är jag glad för.

I morgon ska jag till frissan och prova ut peruk. Har bestämt mig för att inte klippa mig hos frissan utan ska låta mina döttrar sätta saxen i håret istället. Känns helt meningslöst att lägga flera hundra på att klippa mig när det ändå ramlar av om några dagar. Måste också ordna med någon som kan hjälpa mig att knyta sjalar kring huvet. Har ingen aning om hur man gör för att få det att se snyggt ut och samtidigt sitta kvar. Kanske mina tjejer kan hjälpa mig med, med lite tur.

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Skönt att din helg varit bra. Här är en sida om hur man knyter sjal, om du inte redan sett den..

    http://www.lookgoodfeelbetter.se/sjalknytning.shtm

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Tack för länken Lisbet. Den hade jag inte sett. Kan nog få till det med hjälp av den. Kram

    SvaraRadera