tisdag 29 juni 2010

Jag vill hem.......

Börjar bli ordentligt tråkigt, på riktigt. Är väl alldelses för pigg för att vara här nu. Doktorn sa att dom garanterat kastar ut mig så snart dom bara kan då det är platsbrist :-) I kväll skulle jag få Biff ala Lindström men det bidde soppa. Nåt hade hänt med min mat så jag fick ingen. "Tur" att dom hade soppa över, slät, redd rotfruktssoppa :-/ Ingen höjdare direkt. Ska fylla på med kaffa och mackor snart.

Min lilla tjej har svårt för det som händer. Hon sa att hon önskar att det här aldrig hade hänt. Lilla gumman, hon förstår inte hur det kan vara så knäppt att jag får mediciner som gör att jag blir sjuk när dom ska göra så att jag blir frisk. Hon tycker att doktorn är bra taskig mot mig :-) Det är svårt att förklara för henne men vi gör så gott vi kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar