torsdag 6 oktober 2016

Magen står i 8 hörn

men smärtorna är såååå mycket bättre! Jag ser ut att vara i 7:e månaden och det spänner som tusan, men jag är ur dvalan! Trots morfinet 😊 Det känns som att livet återvänt och att jag nu kanske kan samla ihop lite kraft till att ta tag i livet igen!

Helt ärligt har jag den senaste tiden haft jättesvårt att hitta motivationen till att kämpa vidare. Livet har känts hopplöst och jag har mer varit inställd på att resten nu bara blir en transportsträcka. Men, som sagt, i takt med att smärtorna avtagit har jag börjat kunna skymta ljuset igen. Jag hoppas och ber att det ska fortsätta så ett tag till, så att jag orkar fylla på med energi.

Hoppas på ett bra möte med läkaren på em och att vi kan åka till Stockholm och Oscarsteatern!

Ha en bra dag alla ni fina ❤️

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för ett bra möte idag. Härligt att smärtan lindras och inte suger energi fullt lika mycket längre.//Ullis

    SvaraRadera