torsdag 18 januari 2018

Lite bättre

Igår låg jag på soffan hela dan. Åt lite melon och yoghurt med granatäpple och hallon. Svårt att äta, har ingen aptit, fast jag är hungrig. Magkramperna fortsätter men inte lika intensivt. Det är ungefär samma idag som igår. Fick för mig att jag skulle gå ut en stund idag. Det var ett helt företag att få på mig kläder och när jag väl kom ut var jag helt slut. Var ute en kort stund och fick andas in lite frisk luft iallafall.

De ringde från onkologen på EM idag. Röntgen hade erbjudit en tid för tappning på tisdag! Tisdag! Det går ju inte. De hade då en tid i morgon kl 8, så det får bli den. Ska vara på Avd 80 för provtagning mellan kl 06-6:30. Blir en tidig morgon men skönt att få det gjort.


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Följt din blogg sedan i september då jag fick samma diagnos som dig!
    Tycker du är en kämpe! Hoppas att din kommande tappning kommer bli smärtfri och att du snart kan göra din op så du slipper magbesvär! Stor kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny
    Beklagar din diagnos 😢. Du får gärna berätta mer om din spridning, behandling och tankar kring alternativ om du vill ❤️.
    Tack för din omtanke. Kram ❤️❤️❤️

    SvaraRadera