söndag 14 januari 2018

Trevliga besök idag

Dagen idag började riktigt bra. Mådde bra när jag vaknade men hade ont i mage/rygg så jag tog en värktablett. Emelie och Jocke åkte till Romme och åkte skidor. Jag fick besök av min bror på fm och vi satt och pratade i flera timmar. Trevligt, skönt, välbehövligt..... ja det gjorde gott för själen ❤️.

Fick sen besök av en fd kollega som blivit en fin vän, Lotta. Flera timmars prat, också det trevligt och mysigt. Käkade lite mat också. Hon fick bli försökskanin på gratinerad fylld zucchini. Ingen hit om ni frågar mig, lite smaklöst och tamt men det gick ner.

Tyvärr fixar inte kroppen mer än så. Har ont i mage och rygg och käkar värktabletter 😩. Det är då själva fan att jag inte ska klara av en stund på benen utan att få betala för det. Har jag sagt att jag längtar till operation???? 😏




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar