fredag 19 november 2010

Insamlingen till cancerfonden

Insamlingen till cancerfonden som jag startade i september går lite trögt. Målen är att uppnå en summa av 5000 kr till den sista december och ännu har jag inte gett upp hoppet. Min svägerska och mina döttrar la ut insamlingen på facebook vilket även jag nu har gjort och det gav lite resultat men betydligt mer behövs. Jag hoppas och tror att vi tillsammans kan komma ända fram till målet om vi hjäls åt. Varenda öre är viktig!

Jag vill tacka alla er som bidragit och till alla er som bidragit och fortsätter att bidra till insamlingen. STORT tack och många kramar till er!

1 kommentar:

  1. Hej Carina,
    Du kämpar på bra både med dig själv och din insamling. Det är ju så viktigt att vi får in pengar och alla kronor är värdefulla. Roligt att läsa att du är nöjd med din onkolog, det är mycket värt.
    Jag tänker på dig och hejar på dig.
    Kram!

    SvaraRadera