onsdag 10 november 2010

En stor utmaning

I morse när jag tittade ut trodde jag inte det var sant. Så mycket snö!!! Flera decimeter och vägarna är oplogade. Vägen till busshållsplatsen som är nån km känns oändligt lång just nu. Spelar ingen roll om jag tar cykelbanan eller bilvägen då båda är oplogade :-( Promenaden tar normalt 7-8 minuter och sen jag fick bly i benen tar det 20 minuter. Nu med flera dm snö.......ja, jag chansar på att det tar lite drygt 30 minuter och hoppas hinna med bussen. På återseende!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna idag, stenhårt...och hoppas på det bästa bästa beskedet. Många kramar/Anne G

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kom fram utan allt för stor smärta... Jag hade gärna tagit snön här istället så hade sluppit... Jag älskar snö.... :)
    Kram Lisbet

    SvaraRadera