fredag 12 november 2010

Bättre och piggare

Smärtorna i armen har blivit mycket bättre och nu har jag snart nått målet med rörligheten i armen. Känner mig också betydligt piggare i både kropp och själ. I går var jag ute och gick i en timme och det var så skönt. Det vore synd att säga att det gick fort men jag tog mig runt den sträckan jag hade tänkt :-) Idag har jag trängingsvärk i vaderna men det kan jag leva med. 

Jag skjutsade maken till jobbet i morse och var sen och hälsade på jobbet. Alltid lika roligt att träffa dom glada själarna där :-) Det kommer nog bli oftare när jag börjar med strålningen och åker in till stan betydligt oftare.

Nu ska jag ut på promenad och samtidigt fundera över vad vi ska ha till middag i kväll. Ha en fortsatt trevlig fredag.

2 kommentarer:

  1. Hej kusin.
    Har äntligen kunnat läsa din bolg hemma:) Det är verkligen fantastiskt att kunna följa dig på detta forum. Vad skönt att körtlarna var friska och att du verkar pigg och positiv. Har suttit och läst en stund och slås av din positivitet och styrka. ( Har ju iof alltid vetat att det är bra virke i dig). Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tack kära kusin :-) Stora kramar till dig.

    SvaraRadera