måndag 4 oktober 2010

Tack och lov för Furix :-)

Då jag samlat på mig stora mängder vätska började jag äta Furix i lördags. I dag visar vågen hela 5.5 kilo mindre än i fredags. Helt otroligt!!! Trodde inte man kunde samla på sig så mycket vatten men det kan man tydligen. Skönt är det att bli av med det iallafall. Får nu på mig skorna igen :-)
I övrigt mår jag ganska bra. Än så länge känner jag bara av tröttheten i kroppen, att det bränner i händer och fötter och domningarna sen tidigare. Smaken är lite förvanskad men inte så mycket. Jag har däremot sovit extremt dåligt dom senaste dagarna. Skönt att jag kan vila på dagarna. Idag känns det som att tv:n blir min bästa kompis. Ha en bra dag allihop!

2 kommentarer:

  1. Wow, 5.5kg, Grattis och hoppas inte vätskan kommer tillbaka.
    Känner mig lite låg just nu, tycker biverkningarna tyvärr ökar istället för minskar.
    Men idag skiner solen och det är ju underbart:)

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Underbart! Om man nu får säga så mitt ibland alla andra biverkningar... Fast jo, det får man! Ibland måste vi bara unna oss att glädja oss åt det som finns att glädjas åt:)
    Kram Busan

    SvaraRadera