onsdag 20 oktober 2010

Hela dagen på sjukhuset

Tillbringade så gott som hela dagen på sjukhuset för provtagning och undersökningar. Jag hade ingen vätska i lungorna så operationen blir av, tack och lov. Var en stund till jobbet och träffade några av mina kära kollegor. Saknar er så mycket och det är alltid lite roligt att träffa er!!
I kväll har jag haft mina kära barn och mitt barnbarn här på middag. Det är också alltid lika roligt att träffa dem och få rå om dem en stund. Det blir alldeles för sällan och framför allt nu när jag mått som jag gjort/gör. Men det kommer snart bättre tider :-) I morgon bär det av, nästa etapp på den här resan. Snart i mål :-)

God natt och sov gott mina vänner. Jag vet att jag har flera tummar som hålls i morgon och det tackar jag för :-) Kramar till er alla

4 kommentarer:

  1. Tänker på dig i morgon,

    Kramar från Lisbet

    SvaraRadera
  2. Jag tänker på dig idag!!!!
    Kramar Anette B

    SvaraRadera
  3. Jag håller mina två tummar så hårt jag bara kan. Kram Carmen

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt går bra för dej.Jag håller oxå tummarna, fast vi inte känner varandra/Kramar från en av dina bloggläsare.

    SvaraRadera