torsdag 7 oktober 2010

Snart ett minne blott :-)

Värken i kroppen har nu gjort sitt intrång på riktigt igen. Det är nåt helt otroligt vad ont det kan göra. Det känns som nålar sticks in i leder och muskler. Tack och lov vet jag ju att det går över om några dagar och sen hoppas jag slippa uppleva detta igen. Har också en vidrig smak i munnen och blåsor på tungan. Äckligt men uthärdligt. Jag kan bli riktigt riktigt sugen på något ibland. Som igår blev jag toksugen på brunabönor och falukorv, jo faktiskt :-) och lagade ordning det på kvällen. Väl vid bordet sen smakade det rent ut sagt illa. Första tuggan kan jag förnimma hur det egentligen smakar men sen blir smaken helt förvanskad. Såååå frustrerande!  Men, som sagt var, det går över :-)

3 kommentarer:

  1. Jag fick flera gånger enormt sug efter just bruna bönor med stekt frukostkorv och lika besviken blev jag varje gång när det smakade illa... Men det blir bättre det blir det men det tar så lååång tid, man har dåligt med tålamodet nu när man är i slutet;) Vill bara att allt ska vara som "vanligt" igen.
    Kram från Lisbet

    SvaraRadera
  2. Känner igen det!! Allt gott smakade verkligen illa!! Men det går över,tack och lov. När skall du op? Jag har bara 23 dagar kvar på strålningen...Jippi!? Men en hel del biverkningar från gifterna finns kvar....drygt....Bl.a +7 kg...Brrr hur tusan kunde de fastna när allt smakade så illa...jo;Blä..men det här kanske är gott..tuggtugg...nä blä men kanske...
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt Ninni, man är ständigt sugen på något och provat det mesta i hopp om att det ska smaka bra :-) Och sen är man ju inte så aktiv heller.....ligger och sitter mest mellan tuggorna :-) Kram

    SvaraRadera