söndag 24 oktober 2010

Svullen och röd

Har blivit mer svullen runt såret idag och det är rött och lite varmt......verkar inte bättre än att det är en infektion på gång :-( Får se hur det ser ut i morgon om jag måste åka och visa upp det.

Mår annars bra. Känner att jag fått tillbaks lite styrka och energi :-) Tog en promenad igår för första gången på länge! Sover illa dock, då jag bara kan ligga på rygg och har ont i ländryggen. Men det kanske ger sig när jag börjar röra mig mer och får tillbaks nån muskel.

6 kommentarer:

  1. Skönt att operationen är avklarad och att den har gått bra. Jag hade inte heller så värst ont efter att jag hade tagit bort mitt bröst. Iallafall inte alls så ont som jag hade föreställt mig.

    Låter dock inte bra att det är svullet, rött och varmt runt såret. Är det inte bättre i morgon tycker jag absolut att du ska åka och visa upp det. Det kan ju vara så att du behöver antibiotika.

    Massor av kramar!!

    SvaraRadera
  2. Hej Carina!
    Har provat att skicka kommentarer tidigare genom bloggen, men att jag förmodligen gör något fel (hur man nu lyckas med det :-D). Hoppas att detta kommer fram.

    Vad skönt att operation med allt har gått bra. Håller med föregående att du måste visa såret om det inte blir bättre. Tänker på dig en massa och är glad för din blogg så att jag kan följa dig här hemma i Gävle. Skickar massor av styrkekramar till dig och hoppas att vi ses snart. KRAM Malin Stark (Tidlund)

    SvaraRadera
  3. Härligt att operationen är avklarad och att det gått bra! Hoppas såret blir bättre så att du slipper få antibiotika. Stor kram till dig vännen /Kia

    SvaraRadera
  4. Hej Carina,
    Det är jobbigt när man endast kan sova på rygg men smärtan kommer att avta allt eftersom. Tänker på dig och vad som du går igenom just nu, hoppas det inte är någon infektion i såret.
    Kram och massor med styrkekramar till dig.

    SvaraRadera
  5. Ännu en sträcka avklarad, skönt att det gått bra. Nu är det härifrån och framåt Carina, fortsätter hålla tummar, tår ja allt som går. Har du orkat njuta nåt av "måbrasakerna" du fick. Glöm inte bort dom, du är värd det, tusen gånger om. Kram Anne

    SvaraRadera
  6. Tack för era kommentarer, dom betyder som alltid så mycket. Och ja, Anne, jag använder "måbrasakerna" och njuter av dem :-) Kram på er

    SvaraRadera