fredag 22 oktober 2010

Operationen avklarad

Är nu hemma igen från sjukhuset och mår ganska bra. Opererades i går morse. Allt gick enligt planerna och det har inte tillstötit någonting oväntat. Jag mådde ganska bra efter operationen men var så klart mycket trött och hade ont. I dag har jag nästan inte ont alls, bara när jag rör mig i vissa lägen. Är trött men mår som sagt ganska bra.
Skönt att det här är gjort. Nu är det bara att vänta på att livet så sakteliga ska återgå till det normala, även om det är en bit kvar innan det målet är nått. Fick förresten svar på skelettröntgen idag och den visade inga tecken på metataser :-) Det tackar vi för! Har en återbesökstid hos läkaren om tre veckor och får då besked om HER-2 och om jag ska få strålbehandling. Nu ska jag krypa ner i sängen. Kram på er

2 kommentarer:

  1. Så skönt att allt gått bra.
    Har du inga drän? Tog dom bort körtlar i armhålan?
    Jätteskönt att komma hem så snabbt, du ska se att du snabbt blir piggare nu.

    Kram från Lisbet

    SvaraRadera
  2. Så underbart att höra att det inte finns någon spridning. Hoppas att det läker snabbt nu så du får må bra.
    Kram Annelie

    SvaraRadera