söndag 10 oktober 2010

Fredagen var en riktigt dräpare.

Låg i sängen hela dagen och sov mestadels. Släpade mig upp på kvällen och låg i soffan, tills jag släpade mig tillbaks in i sängen igen. Lördag morgon var jag som en ny människa :-) Nja inte riktigt NY kanske, men piggare. Och i dag är jag ytterligare snäppet piggare! Så skönt! Vänta nu på att dom andra biverkningarna också ska vända, framför allt domningar i händer och fötter och ont naglarna. Smaklökarna börjar så sakteliga vakna till liv igen men har ytterligare ett tag kvar. Vätskeansamlingen hålls kontollerat genom Furix, tack och lov. Luktsinnet är ett av sinnena som spelar lite spratt ibland. Vissa dagar står jag inte ut med parfymer eller andra starka lukter. Vissa dagar tycket jag att folk luktar illa om dom inte precis klivit ur duschen :-/. Ja, det är märkliga saker som händer med både kropp opch sinnen ska jag säga. 
Nu ska jag dirigera min make hur han ska möblera om i vardagsrummet :-) Kanske skickar i väg honom på en shoppingtur också, vem vet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar