onsdag 8 september 2010

Provtagning idag

Var och tog prover inför fredagen idag. Hoppas dom är som dom ska, men det ska dom väl vara. Jag är förvisso fortfarande jätteförkyld men hoppas att DET inte ska kunna utgöra något hinder för att få behandlingen på fredag. Jag känner mig helt slut i kroppen idag. När jag anstränger mig känns det som att jag får mjölksyra i musklerna direkt och jag blir andfådd och helt slut. Jättejobbigt. Det måste väl vara förkyldningen som orsakar detta!? I morgon ska jag träffa läkare, en jag träffat vid något tillfälle tidigare men fortfarande inte "min" läkare och inte den jag träffat dom senaste gångerna.....kontinuitet vet dom inte vad det är på onkologen i allafall.

I dag har en kär vän opererats och fått en ny höftled. Han är bara ett år äldre än jag och hans höftkula var tydligen riktigt ful. Skönt att han är opererad nu så att han förhoppningsvis blir smärtfri och rörlig igen. Vi ska hälsa på honom i morgon och muntra upp honom lite :-)

1 kommentar:

  1. Dåligt att du fortfarande inte kan få träffa "din" läkare. Håller tummarna för att proverna är bra så du kan få din behandling på fredag.

    Kram Lisbet

    SvaraRadera