fredag 17 september 2010

Ännu en dag i sängen

Har mått skit idag med så sängen och jag har umgåtts mycket. Börjar få riktigt ont i ryggen av allt liggande. Hoppas det vänder snart så jag kan rör mig mer. Ska ut i köket och laga lite mat nu iallafall. Ugnsgratinerad Kyckingfilé med fransk löksoppa, cremefraich och bacon står det på menyn i dag. Det är SÅ gott! Smaken i munnen har blivit bättre så jag hoppas att det kommer att smaka bra även för mig.


Jag har tittat på gamla program av "Halv åtta hos mig" idag via webtv och fick lite uppslag på mat jag skulle vilja laga. Bland annat var den en rätt med kalvfilé som verkar hur god som helst. Den ska jag testa nån dag när jag är säker på att mina smaklökar är återställda.

2 kommentarer:

  1. Hoppas maten smakade gott,

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Det lät gott. Har du lust att dela med dig av receptet?
    Kram Annelie

    SvaraRadera