måndag 20 september 2010

Lite piggare

Känner mig lite piggare idag än jag gjort den senaste veckan. Värken i kroppen är bättre, liksom orken och smaken i munnen. Så fort jag mår lite bättre får jag långtråkigt och håller på att klättra på väggarna vissa stunder. När jag mår dåligt bryr jag mig inte om så mycket annat än att ligga i sängen och titta på tv eller sova. Men, jag mår hellre bra och har långtråkigt :-) Är inte så pigg att jag orkar med en massa fysiska aktiviteter men ska försöka få tvätten hängd iallafall.

Jag har haft stora besvär av magsyra den senaste tiden och har vaknat ytterligare en gång på natten av att jag inte kunde andas. Det blev inte lika dramatiskt den här gången tack och lov. Rotade fram mediciner för magsyran för att få sova. Läste om biverkningarna och vet inte om jag ska skatta eller gråta; sömnstörningar, smak förändringar och håravfall!! Vidare muskelsvaghet, led och muskelvärk och myrkrypningar. Ja, det är biverkningar jag redan har så jag har väl inte så mycket att oroa mig för. Om dom få stråna jag har kvar ramlar av så kan jag nog leva med det :-)

Tack för ytterligare ett bidrag till insamligen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar