fredag 17 september 2010

Insamling till Cancerfonden

I dag har jag lagt upp en länk till Min insamling på cancerfonden. Jag gör det för att jag tycker att det är viktigt att forskningen kommer framåt vad gäller cancer. Jag har tidigare tänkt bidra till forskningen men det har inte blivit av annat än att jag köper det rosa bandet ibland. Men nu, när "det som händer andra" har hänt mig, kryper det inpå, blir så påtagligt och verkligt hur viktig forskningen faktiskt är. Jag lägger inga som helst värderingar i om folk vill bidra eller inte, det är upp till var och en. Och jag vet att det finns många som bidrar på andra sätt än genom just min insamling. Det skulle hur som helst vara roligt om vi kunde komma upp till mitt mål med insamlingen, som är 5000kr.

3 kommentarer:

  1. Det är spännandde att ha en egen insamling, Lycka till, alla pengar är jättevärdefulla!

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Roligt att du också startat en insamling. Mitt första mål var också 5000:-... men senaste målet jag satte upp är 50 000:-! :-) Det har kommit in mycket mer pengar än jag kunde föreställa mig.

    Kram kram!!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med insamlingen. Varje krona är viktig.

    SvaraRadera