lördag 11 september 2010

Kräftskiva i kväll

Idag ska vi på kräftskiva hos mina föräldrar. Alla mina barn och bror med familj kommer också. Ska bli trevligt att träffa mina nära och kära och att äta kräftor. Jag har ännu inte känt av några smakförändringar och hoppas att det håller i sig även ikväll. Vore synd om kräftorna smakar illa.
Känner inte av några värre biverkningar ännu. Är mycket trött i kroppen och har halsbränna. Känner även av, något jag just lärt mig, att jag har "Cytohjärna". Jag ska förklara vad det är lite närmare sen, har inte tid nu.

Trevlig lördag till er alla.

2 kommentarer:

  1. Hoppas kräftorna smakar riktigt bra, ha en trevlig kväll.

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också att du får en riktigt härlig kväll och att maten smakar bra. Jag kommer ihåg hur det var när allting liksom smakade ludd, det var hemskt, tom vatten var äckligt!
    Cytohjärna är jag väldigt bekant med som så många andra tyvärr.
    Sköt om dig! :-)

    SvaraRadera