lördag 18 september 2010

Idag

har vi varit i stugan och höstpulat lite. Klippt gräset i ösregn, lastat jord och flyttat undan trädgårdsmöbler. Nästa helg är det städdagar så då lär vi dit igen och jobba :-)
Nåväl, det kändes skönt att röra på sig lite iallafall. Träffade barnbarnet en stund och fick lite energi av det också :-) Dom små liven, kan förändra tillvaron på några sekunder bara genom att vara. Det blir så påtagligt då dom lever i nuet, helt bekymmerslösa. Dom bara förmedlar kärlek, ovillkorlig sådan. Mitt barnbarn sa idag, helt apropå till min make; Jocke, jocke, jag älskar dig. Ja, hon är helt underbar. Han också, i och för sig :-)

Jag blev så glad i dag när jag såg att några hade bidragit till min insamling till cancerfonden. :-) Tack Conny, Svea och de anonyma som skänkt bidrag. Tusen tack, varenda krona är viktig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar