onsdag 15 september 2010

Ont, ont, ont

Idag är en riktig "skit" dag med ordentligt med ont i kroppen. Har ont i nacken, leder, handflator och naglar. Smaken i munnen är obeskrivligt äcklig idag. Har legat i sängen nästan hela dan och har sovit större delen av dagen och skulle vilja fortsätta med det några timmar till men nu kommer lilltjejen snart hem.
Känner mig besviken över att jag mår så pass dåligt. Jag hade ju velat komma igång med att jobba några timmar i veckan, men som det ser ut nu är det inte möjligt. Får väl bida min tid och vänta och se hur det ser ut senare under hösten. Hade önskat att jag hade orken att ta promenader i allfall, men inte ens det. Just nu känns det mer än vanligt visset.

5 kommentarer:

  1. Visst är det pestigt, känner mig precis som du...

    jaja, vi kommer igen, en annan dag.

    Kram och hoppas du snart är bättre,
    /Lisbet

    SvaraRadera
  2. Hurtfriska Busan kommer in och hävdar att det faktiskt blir bättre. Så småningom. Men jag vet precis hur du känner dig just nu.
    Jättebamsekram! Ingela

    SvaraRadera
  3. Älskade Carina! Jag har nu för första gången läst lite i din blogg. Hörde vad du drabbats av från f.d. kollegor. Jag blev så tagen att jag inte riktigt kunde höra av mig. Cancern har ju drabbat delar av min familj tidigare och mycket väcks till liv. Nu har jag tagit mod till mig och läst en del och fått insikt i vilken stark person du är. Jag kommer att följa din resa och även om jag inte alltid kommer att skriva ned en kommentar kommer du att finnas i mina tankar. Stooor kram Anette Berg
    och förresten så "ses" vi ju dagligen på FB ;-)

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni för uppmntrande ord. Det värmer så mycket, framför allt när tillvaron känns så här pestigt som det gör idag. Kramar till er

    SvaraRadera
  5. Lotta Jimsten16 september, 2010

    Håll ut. Det kan bara bli bättre.
    Tänker på dig.

    SvaraRadera