måndag 13 september 2010

En bra dag

I dag sov jag till kl 8. Kokade kaffe och bredde mackor som jag tog med mig tillbaks till sängen. Låg kvar och tittade på tv och halvsov fram till 12 då jag gick upp och åt lunch. Började titta mig omkring och såg att det fanns en hel del att göra. Tänkte först att jag inte hade orken och ville gå och lägga mig men tänkte sen att jag iallafall skulle börja. Och, tro det eller ej, men jag fick en hel del gjort. Bäddat rent i sängarna, tvättat två maskiner tvätt, vattnat blommor, lagat mat och dammsugit. Har nog åstadkommit mer idag än jag gjort sammanlagt på flera veckor. Helt slut är jag, svettten lackar och hjärtat slår trippla dubbelslag, men F-N vad skönt det känns nu när det är klart :-) I morgon siktar jag på att göra rent akvariet så att jag kan sätta ut det på blocket. Men vi får se vad orken räcker till i morgon......

1 kommentar:

  1. Hej
    va skönt att du hade orken idag, efter behandlingarna man blir starkare och starkare för varje dag.
    Idag var min första dag på jobbet, jag har varit sjukskriven i 8,5 månader. Det kändes bra :).
    kram Natalie

    SvaraRadera